سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 95/9/19 | 10:18 عصر | نویسنده : diana

به نام خدا

این وبلاگ دلنوشته های دو دلداده است... تماما بر اساس واقعیته .. و من برای خوشحالی نیمه خودم درست کردم .. باشد که خاطره های زیبامون ماندگار در این دنیای بیکران باشه ...

این وبلاگ رو زمانی درست کردم که فرداش یه اتفاق ناراحت کننده برای ما افتاد ..

نمی خوام ازش بگم چون می خوام این وبلاگ با شادی شروع بشه ... شاید به توکل به خدا و مرور زمان مشکل ما هم حل بشه ..


خوب .. من خودم رو معرفی می کنم .. دیانا .. من عاشق پسری شدم به تمام معنا مرد .. پسری که وجودش آرامش و صداقت و پاکیه ...

می دونم که یک روز نوشته هامو می خونی .. و دوست دارم خودت هم بیای اینجا و برای من بنویسی ... از همه چیز .. من .. خودت ... آینده مون ...


برای چی من نام شب یلدا رو گذاشتم.. داستان ما از زمانی شروع شد که من و عشقم در شبی سرد به نام شب زیبای یلدا با هم آشنا شدیم .. نه اینکه نشناسیم هم رو .. نه .. اما ار تباط ما به صورت مستقیم از اون شب بود ..

نقطه آغازمون شب یلداست ...گل تقدیم شمادوست داشتن

 




  • paper | کـــارآفریــــن برتـــر | نـــرم افزار آزاد